Die moet je downloaden en als je Minecraft opstart, moet je op Mods and Texturea drukken, dan het bestandje openen van de skin en je hebt hem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet dan inloggen op minecraft.net (moet je wel een legale versie hebben) en daar kun je je normale skin downloaden. Die skin moet je openen in Paint. Daarna moet je even in de bron kijken. Je kunt hier een paar kant en klare skins downloaden en je kunt het voorbeeld bekijken. Daar kun je zien waar het hoofd, de schouders en andere onderdelen van je character zitten die je in kunt kleuren.

Als je tevreden bent met je skin kun je hem via dezelfde pagina uploaden als waar je je standaard skin gedownload hebt. Daarna Minecraft starten en dan heb je als het goed is je nieuwe skin.