Je klikt op jouw profielnaam, die hier rechts van de vraag staat. Of rechtstreeks: https://www.startpagina.nl/v/profiel/Godmelijaar/
Daar scrol je even naar beneden en dan komt vanzelf de kop Gesteld in beeld. Daar staan de door jou gestelde vragen. En ernaast staat Beantwoord. Door daar op te klikken krijg je de door jou beantwoorde vragen te zien.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij mij staat er rechts geen profielnaam. Ik had anders deze vraag toch niet gesteld?
Amadea
6 jaar geleden
Hoe kan dat nou? Dat is toch bij iedereen zo? Ik heb dat op élke pagina staan. Wel flauw om direct op de negatieve duim te drukken.
Amadea
6 jaar geleden
Voor de zekerheid heb ik ook nog even een andere browser gebruikt, maar ook daar staat gewoon op elke pagina van Goeie Vraag mijn profiel rechts aangegeven!
LeonardN
6 jaar geleden
+Het zou kunnen dat Godmelijaar een klein beeldscherm(smartphone) gebruikt, dan schiet het profielelement (dus ook zijn profielnaam+avatar) onder de vraag/antwoorden/reacties.